Polityka zwrotów i reklamacji w sklepie Armadesi.pl

Czy mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie Armadesi.pl?

Tak, każdy konsument ma prawo do zwrotu produktu/produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.


Ile mam czasu na zwrot produktów zakupionych w Armadesi.pl?

Czas na zwrot produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym to 14 dni od daty doręczenia przesyłki do domu.


Chcę zwrócić zakupiony produkt. Jak wygląda procedura zwrotu?

Poniżej lista kroków, w jaki najlepiej sposób dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:

  1. Nie musisz wypełniać żadnych formularzy. O chęci zwrotu poinformuj nas najlepiej mailowo na adres sklep@armadesi.pl
  2. W treści wiadomości mailowej koniecznie dopisz dane do zwrotnego przelewu. Wystarczy numer konta bankowego
  3. Zapakuj i dobrze zabezpiecz produkt lub produkty, które chcesz zwrócić (najlepiej w ten sam, oryginalny karton)
  4. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej zawartość i zgodność z zamówieniem
  5. W ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o zwrocie pieniądze wrócą na Twoje konto.

Otrzymałem uszkodzony/niekompletny produkt. Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Procedura reklamacyjna jest prosta, bezstresowa i nic Cię nie kosztuje.. Poniżej znajdziesz listę kroków, jak zgłosić usterkę lub braki w produkcie:

  1. Nie musisz wypełniać żadnych formularzy i narażać siebie na koszty związane z wysyłką formularza pisemnie na nasz adres korespondencyjny.
  2. Skontaktuj się z nami mailowo sklep@armadesi.pl i przedstaw nam swój problem jak najlepiej potrafisz. W miarę możliwości załącz zdjęcia ukazujące problem.
  3. Jak najszybciej zaproponujemy Ci rozwiązanie Twojego problemu: wymienimy towar na nowy lub doślemy brakującą/uszkodzoną część.
  4. Jak najszybciej nadamy do Ciebie kuriera z produktem/częścią, jednocześnie prosząc Cię o spakowanie i nadanie reklamowanego produktu/części.
  5. Nasz kurier odbierze od Ciebie uszkodzoną część/produkt i nic za to nie zapłacisz.