Otrzymałem uszkodzony/niekompletny produkt. Jak wygląda procedura reklamacyjna?


Procedura reklamacyjna jest prosta, bezstresowa i nic Cię nie kosztuje.. Poniżej znajdziesz listę kroków, jak zgłosić usterkę lub braki w produkcie:

  1. Nie musisz wypełniać żadnych formularzy i narażać siebie na koszty związane z wysyłką formularza pisemnie na nasz adres korespondencyjny.
  2. Skontaktuj się z nami mailowo sklep@armadesi.pl i przedstaw nam swój problem jak najlepiej potrafisz. W miarę możliwości załącz zdjęcia ukazujące problem.
  3. Jak najszybciej zaproponujemy Ci rozwiązanie Twojego problemu: wymienimy towar na nowy lub doślemy brakującą/uszkodzoną część.
  4. Jak najszybciej nadamy do Ciebie kuriera z produktem/częścią, jednocześnie prosząc Cię o spakowanie i nadanie reklamowanego produktu/części.
  5. Nasz kurier odbierze od Ciebie uszkodzoną część/produkt i nic za to nie zapłacisz.