Centrum pomocy - pytania i odpowiedzi
Tak, każdy konsument ma prawo do zwrotu produktu/produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
Czas na zwrot produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym to 14 dni od daty doręczenia przesyłki do domu.
Poniżej lista kroków, w jaki najlepiej sposób dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:
- Nie musisz wypełniać żadnych formularzy. O chęci zwrotu poinformuj nas najlepiej mailowo na adres sklep@armadesi.pl
- W treści wiadomości mailowej koniecznie dopisz dane do zwrotnego przelewu. Wystarczy numer konta bankowego
- Zapakuj i dobrze zabezpiecz produkt lub produkty, które chcesz zwrócić (najlepiej w ten sam, oryginalny karton)
- Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej zawartość i zgodność z zamówieniem
- W ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o zwrocie pieniądze wrócą na Twoje konto.
Procedura reklamacyjna jest prosta, bezstresowa i nic Cię nie kosztuje.. Poniżej znajdziesz listę kroków, jak zgłosić usterkę lub braki w produkcie:
- Nie musisz wypełniać żadnych formularzy i narażać siebie na koszty związane z wysyłką formularza pisemnie na nasz adres korespondencyjny.
- Skontaktuj się z nami mailowo sklep@armadesi.pl i przedstaw nam swój problem jak najlepiej potrafisz. W miarę możliwości załącz zdjęcia ukazujące problem.
- Jak najszybciej zaproponujemy Ci rozwiązanie Twojego problemu: wymienimy towar na nowy lub doślemy brakującą/uszkodzoną część.
- Jak najszybciej nadamy do Ciebie kuriera z produktem/częścią, jednocześnie prosząc Cię o spakowanie i nadanie reklamowanego produktu/części.
- Nasz kurier odbierze od Ciebie uszkodzoną część/produkt i nic za to nie zapłacisz.
Darmowa dostawa dla zamówień opłacanych z góry
30 zł dla zamówień płatnych przy odbiorze
Wszystkie paczki wysyłamy kurierem InPost (usługa od drzwi do drzwi). Jesteśmy pewni jakości i szybkości usługi kurierskiej tego przewoźnika, co udowadniają nasze statystyki.
Oczywiście, z kilku powodów:
- Perfekcyjnie zabezpieczamy wszystkie wysyłane produkty, co potwierdzają nasi klienci
- Przesyłka kurierska jest zawsze ubezpieczona na pełną wartość jej zawartości (całości zamówienia)
- W razie uszkodzenia produktów w transporcie nie musisz się niczym martwić. Wysyłamy do Ciebie drugi, nowy produkt, a następnie to my bierzemy na siebie sprawę związaną ze składaniem reklamacji u przewoźnika.
W naszym sklepie za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów:
- Płatność przy odbiorze paczki (wysyłka za pobraniem)
- Szybki przelew online
- Płatność kartą online
- Szybki przelew BLIK
- Kup teraz, zapłać później
- Tradycyjny przelew bankowy (dane w stopce na dole strony)