Centrum pomocy - pytania i odpowiedzi

Polityka zwrotów i reklamacji w sklepie Armadesi.pl
Czy mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie Armadesi.pl?

Tak, każdy konsument ma prawo do zwrotu produktu/produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.


Ile mam czasu na zwrot produktów zakupionych w Armadesi.pl?

Czas na zwrot produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym to 14 dni od daty doręczenia przesyłki do domu.


Chcę zwrócić zakupiony produkt. Jak wygląda procedura zwrotu?

Poniżej lista kroków, w jaki najlepiej sposób dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:

  1. Nie musisz wypełniać żadnych formularzy. O chęci zwrotu poinformuj nas najlepiej mailowo na adres sklep@armadesi.pl
  2. W treści wiadomości mailowej koniecznie dopisz dane do zwrotnego przelewu. Wystarczy numer konta bankowego
  3. Zapakuj i dobrze zabezpiecz produkt lub produkty, które chcesz zwrócić (najlepiej w ten sam, oryginalny karton)
  4. Wyślij do nas paczkę ze zwrotem na adres naszego magazynu, tj. Armadesi.pl, ul. Prawnicza 28 lok. 3, 44-240 Żory.
  5. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej zawartość i zgodność z zamówieniem
  6. W ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o zwrocie pieniądze wrócą na Twoje konto.

Otrzymałem uszkodzony/niekompletny produkt. Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Procedura reklamacyjna jest prosta, bezstresowa i nic Cię nie kosztuje.. Poniżej znajdziesz listę kroków, jak zgłosić usterkę lub braki w produkcie:

  1. Nie musisz wypełniać żadnych formularzy i narażać siebie na koszty związane z wysyłką formularza pisemnie na nasz adres korespondencyjny.
  2. Skontaktuj się z nami mailowo sklep@armadesi.pl i przedstaw nam swój problem jak najlepiej potrafisz. W miarę możliwości załącz zdjęcia ukazujące problem.
  3. Jak najszybciej zaproponujemy Ci rozwiązanie Twojego problemu: wymienimy towar na nowy lub doślemy brakującą/uszkodzoną część.
  4. Jak najszybciej nadamy do Ciebie kuriera z produktem/częścią, jednocześnie prosząc Cię o spakowanie i nadanie reklamowanego produktu/części.
  5. Nasz kurier odbierze od Ciebie uszkodzoną część/produkt i nic za to nie zapłacisz.

Dostawa i płatność w sklepie Armadesi.pl
Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

W naszym sklepie dostawa produktów na terenie Polski jest zawsze darmowa, niezależnie od wielkości i ilości zamawianych produktów.


Jakim kurierem realizowane są dostawy zamówień?

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem InPost (usługa od drzwi do drzwi). Jesteśmy pewni jakości i szybkości usługi kurierskiej tego przewoźnika, co udowadniają nasze statystyki.


Czy wysyłka armatury łazienkowej kurierem jest bezpieczna?

Oczywiście, z kilku powodów:

  1. Perfekcyjnie zabezpieczamy wszystkie wysyłane produkty, co potwierdzają nasi klienci
  2. Przesyłka kurierska jest zawsze ubezpieczona na pełną wartość jej zawartości (całości zamówienia)
  3. W razie uszkodzenia produktów w transporcie nie musisz się niczym martwić. Wysyłamy do Ciebie drugi, nowy produkt, a następnie to my bierzemy na siebie sprawę związaną ze składaniem reklamacji u przewoźnika.

Jaką są opcje płatności w sklepie Armadesi.pl?

W naszym sklepie za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów:

  1. Szybki przelew online (PayU, imoje)
  2. Płatność kartą online (PayU, imoje)
  3. Szybki przelew BLIK (PayU, imoje)
  4. Kup teraz, zapłać później (imoje - usługa Twisto)
  5. Zakup na RATY (PayU)
  6. Tradycyjny przelew bankowy (dane w stopce na dole strony)

Niestety ze względu na wartość produktów nie mamy możliwości płatności przy odbiorze (za pobraniem). Zapewniamy jednak 100% bezpieczeństwa transakcji dzięki płatnościom za pośrednictwem wyżej wymienionych operatorów płatności.


Korzystając z tej strony akceptujesz politykę plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności sklepu.